Jesteś tutaj

Reklamacja w "chińskim" sklepie

Obrazek użytkownika Tomek
Wysłane przez Tomek w sob., 22/04/2017 - 06:26

Czy można reklamować towary zakupione w chińskim sklepie? Czy trzeba mieć paragon? Czy to prawda, że na towar konsument ma 3 miesiące gwarancji z paragonem? Czy można odstąpić od umowy w przypadku zakupu w chińskim markecie?

Na te pytania odpowiada Miłosz Niedźwiecki Powiatowy Rzecznik Konsumentów http://czarnkowsko-trzcianecki.pl/aktualnosci/reklamacja-w-chinskim-skle...

Rzecznik praw pomógł mi gdy MediaExpert zgubili mój produkt zgłoszony do naprawy, i po miesiącu i ciągłym lekceważeniu z ich strony, sam odkryłem że produkt nigdy nie trafił do serwisu. ME kazali mi skontaktować się z kurierem i że to nie jest ich problem.

Jeden telefon do rzecznika i niecałe 10 minut później, oddzwonił i powiedział że na drugi dzień mam odebrać nowy produkt.  

Warto zadzwonić i spytać przed zgłoszeniem produktu do naprawy/reklamacji/zwrotu.

 

Reklama